HÍREK
2003. 04. 09
Az Alföldi márka 2003-ban újabb termékterületekre lép be, miközben a hagyományos szaniter és burkoló vonalon is számos újdonsággal jelentkezik. A megújulási folyamat 2002-ben az arculatváltással kezdõdött.
Az Alföldi a tavaly megkezdett úton haladva 2003-ban is a folyamatos megújulást tartja szem elõtt. Ennek fényében arra törekszünk, hogy a közel 100 %-os ismertséggel rendelkezõ márka ne csak a szaniterkerámiáiról és burkolóiról, hanem a közelmúltban megjelent WC-ülõkérõl és a közeljövõben bevezetésre kerülõ csaptelepeirõl is híres legyen.

Az Alföldi márkajelzéssel ellátott, hat színben kapható és valamennyi korábbi Alföldi szaniter családhoz illeszkedõ WC-ülõke immár elérhetõ valamennyi Alföldi partnernél. A csaptelepek a Villeroy & Boch konszern több mint 80 éves tapasztalattal rendelkezõ svédországi gyárából érkeznek a hazai piacra.

Szaniter vonalon az Alföldi az idén egy új családdal bõvíti termékválasztékát. A Perl család a klasszikusan elegáns fürdõszobát képviseli, amely egyszerre modern, kortalan és korszerû. A családot különbözõ méretû mosdók, kézmosó, monoblokk WC és bidé alkotja.

Az Alföldi-burkoló termékválasztéka több irányban bõvül. Egyrészt a felfelé mozdulással új szegmenst kívánunk megszólítani, másrészt az alapválasztékunk megújítására is törekszünk. A megújított kollekciót új design, új méret (25 x 35), új jelleg (mázas gres padlóburkolólapok, mázas beltéri burkolólapok) és a komplexitás jellemzi.

ARCHÍVUM

2023
Január
2021
Március
2002
Október